استایل های ست با رنگ سال ۲۰۲۳

 

استایل های ست با رنگ سال 2023

استایل های ست با رنگ سال 2023 ؛ می دونستی رنگ سال ۲۰۲۳ چیه؟یکی از معتبر ترین شرکت های اعلام رنگ، شرکت پانتون است. این شرکت امسال به عنوان رنگ ترند سال 2023، رنگ قرمز پرشین یا viva magenta را معرفی کرده است. قرمز پرشین که ترکیبی از قرمز و سرخابی است، یک رنگ زیبا برای لباس است.شرکت پانتون اساس انتخاب خود را طبیعت قرار داده، به گونه ای که با پوشش و دیدن این رنگ در چشم و ذهن فرد احساس شور و هیجان ایجاد شود.

استایل های ست با رنگ سال 2023

استایل های ست با رنگ سال 2023
در این مقاله می پردازیم به:

۱-نماد رنگ قرمز پرشین چیست و چرا انتخاب شده است؟

۲- از نظر مد و فشن این رنگ را چگونه ست کنیم؟

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا نکات گفته شده را برای شما به اشتراک بگذاریم. این مقاله ارزش یک بار خواندن برای به روز بودن در مورد رنگ سال و نحوه تغیرات جدید براساس سال جدید را خواهد داشت.

استایل های ست با رنگ سال 2023

نماد رنگ قرمز پرشین

قرمز پرشین به علت ترکیب قرمز و زرشکی یک مفهومی به نام شجاعت و نترس بودن را القا می کند و در عین حال که شجاعت را بروز می دهد به علت وجود داشتن رنگ گرم و سرد در این رنگ  حس تعادل و بالانس را هم با خود به همراه دارد.

این رنگ به علت این که از طبیعت گرفته شده است، امید به این بوجود می آید که انسان با دیدن این رنگ توانایی برقراری رابطه ای خوب با طبیعت را داشته باشد و بتواند از محیط زیست خود مراقبت کند.

این رنگ در وجود انسان یک نوع حالت سرزندگی و نشاط را بوجود می آورد که از نظر روانشناسی هم باعث داشتن خلق و خوی بهتری می شود و توسط روانشناسی هم تایید شده است.
این رنگ اشتیاق به زندگی را بوجود می آورد.همچنین طول موجی ندارد و از مخلوط رنگ قرمز و آبی و یا زرشکی بوجود می آید، در واقع نه رنگ مصنوعی هست و نه رنگ ارگانیک.

پنتون تصمیم گرفت بعد از چند سال که رنگ های بنفش، زرد و خاکستری را انتخاب نموده یک رنگ پر از هیجان مثل ویوا مجنتا را انتخاب و به مردم معرفی کند.

از نظر مد و فشن چگونه آن را ست کنیم؟

و من بلافاصله می خواهم با این واقعیت شروع کنم که برخلاف رنگ قرمز واقعی، Viva Magenta سردتر است، که آن را بهترین گزینه برای دخترانی با ظاهر اسلاو می کند. با این حال، رنگ قرمز یک رفلکس قوی به پوست می دهد (آن را روشن می کند)، Viva Magenta از این نظر کمتر خطرناک است. بله، می تواند گونه های گلگون یا روزاسه خفیف روی بینی را روشن کند، اما به دلیل وجود ته رنگ سردتر، قرمزی سفیدی چشم، التهاب روی صورت یا هر گونه ناهنجاری پوستی دیگر را برجسته نمی کند.

با این حال، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از ظاهر خود می ترسند و می ترسند ناخواسته بر برخی از ظرافت های رنگی چهره خود تأکید کنند، باز هم باید با این رنگ با کمی احتیاط رفتار کرد. بله، ایمن تر از قرمز است، اما این قرمز تحریک کننده همچنان در آن وجود دارد. و این بدان معنی است که هنوز فرصتی برای تأکید بر آنچه می خواهید پنهان کنید وجود دارد.

در این قسمت در مورد رنگ هایی که با این رنگ ست می شود صحبت خواهیم کرد.

استایل های ست با رنگ سال 2023

۱-مشکی

برای اولین انتخاب به نظر ما مشکی بهترین رنگ برای ست کردن قرمز پرشین و هر رنگ دیگری است. ولی دلیل انتخاب ما به عنوان اولین رنگ نکته دیگری است و آن هم نماد رنگ مشکی است. همانطور که می دانید رنگ مشکی نماد قدرت و شجاعت است و ترکیب آن در کنار رنگی که تناژ قرمز دارد باعث ایجاد یک ترکیب جسورانه و شجاعانه خواهد شد. به علت اینکه قرمز پرشین، خود قرمز نیست، استایل شما کاملا متفاوت و خاص خواهد بود.

انتخاب این دو رنگ می تواند برای محل کار، دانشگاه، استایل رسمی، اسپرت و .. متناسب باشد.

استایل های ست با رنگ سال 2023

استایل های ست با رنگ سال 2023

۲- خاکستری

بگذارید انتخاب دوم ما به خاکستری واگذار شود که به نظر ما بهترین ایده برای ست کردن اسپرت است.

اگر به دنبال یک رنگ خنثی و کمی روشن تر از مشکی هستید بهترین انتخاب، خاکستری است. رنگ قرمز پرشین که یک رنگ پر شور و حرارت است در کنار یک رنگ ملایم و خنثی بهترین ترکیب را می سازد.

رنگ ویوا مجنتا به علت ترکیب تناژ قرمز و آبی و نزدیکی زیاد با صورتی یک ترکیب فوق العاده زیبا با خاکستری خواهد ساخت.

استایل های ست با رنگ سال 2023

استایل های ست با رنگ سال 2023

۳- سورمه ای (نیلی) و آبی نفتی تیره

کمی سورمه ای به ترکیب ۲۰۲۳ اضافه کنید، معجزه خواهد کرد. البته دقت کنید توناژ بیشتر شما در این استایل، رنگ ویوا مجنتا باشد. با اضافه کردن یک شلوار سورمه ای یا یک شال ترکیب سورمه ای و رنگ سال، شما می توانید یک استایل متفاوت بسازید.

به طور کلی این رنگ پذیرای رنگ های تیره ای مثل مشکی و سورمه ای است. اگر نخواستید از رنگ مشکی استفاده کنید، به نظر ما گزینه بعدی سورمه ای باشد.

همچنین اگر از دسته افرادی هستید که به تیپ های اسپرت علاقه مند هستید و در استایلتان از جین های تیره بهره می برید، به شما تبریک می گوییم، این لباس توانایی ست شدن با انواع شلوار جین تیره، کت جین و حتی دامن جین را خواهد داشت.

استایل های ست با رنگ سال 2023

استایل های ست با رنگ سال 2023

به عکس بالا نگاه کنید: همه رنگ‌های موجود به اضافه یا منفی به یک طیف رنگی تعلق دارند. با این حال، لباس کامل به نظر نمی رسد: برای چشمان ما بیش از حد روشن، بیش از حد بیگانه است. این به دلیل رنگ نارنجی بسیار گرم است که با طرح رنگ سرد حاکم بر تصویر در تضاد است.

مشکل مشابهی در عکس زیر وجود دارد: با بازتولید رنگ صفحه نمایش من، زواید روی پیراهن به وضوح در سایه گرم قرار می گیرد. من کمی نارنجی در آن می بینم که هارمونی کلی تصویر بسیار باحال را به هم می زند.

علاوه بر این، شدت رنگ نیز در اینجا شکسته می شود: بلوز چندین برابر روشن تر از کت و شلوار است که خیلی خوب به نظر نمی رسد: چیزها شروع به درگیری با یکدیگر می کنند و توجه ما را به سمت خود می کشند. بهتر است به چیزهایی با همان شدت و اشباع ترجیح داده شود.

۴-سبز

شاید باورتان نشود ولی سبز تیره را با این رنگ محشر امتحان کنید، مطمن باشید پشیمان نخواهید شد. انتخاب این رنگ به همراه ویوا مجنتا از این حهت زیبا می شود که طبیعت را به وجود شما باز می گرداند. رنگ سبز نماد طراوت و سرسبزی است و رنگ قرمز پرشین نشانه گل های قرمز و صورتی طبیعی می باشد.

همچنین اگر به دنبال یک استایل متفاوت و جدید برای یلدای خود می گردید با ست کردن ویوا مجنتا به همراه سبز و استفاده از اکسسوری های طلایی می توانید یک استایل به روز و شاد داشته باشید.

استایل های ست با رنگ سال 2023

استایل های ست با رنگ سال 2023

۵-تک رنگ

می توانید این رنگ را با توناژ و طیف هایی از رنگ های نزدیک به خودش هم ست کنید. به طور مثال رنگهای قرمز، سرخابی، صورتی کمرنگ یا بنفش گزینه های مناسبی هستند.

مهم ترین نکته در این مورد وجود استایل مونو کروم است. همانطور که می دانید استایل مونو کروم این روز ها خیلی ترند شده است. شاید از نظر شما داشتن استایلی تمام به رنگ سرخابی و قرمز خیلی روشن به نظر برسد ولی این رنگ به علت اینکه رنگ ترکیبی هست زیاد چشم را نمی زند پس مونوکروم آن هم ترکیب زیبایی خواهد شد.

ممنون از اینکه تا انتهای مقاله، همراه مجله پوشاک النا بودید. امیدواریم که از مطالعه مطالب فوق لذت کافی برده باشید و مطالب برایتان کاربردی، مفید و آموزنده بوده باشد.