رنگ سال 2024 چیست؟ چه رنگایی باهاش ست میشه؟

رنگ سال 2024 معرفی شد! اگه علاقه به مد و فشن داری و توی کار طراحی هستی یا برای امسال دنبال یه استایل جدید، شیک و به روز هستی این مقاله رو از دست نده! میخوای بدونی رنگ سال 1403 چیه؟ یه سر تا آخر ببین.

شما هم به یاد دارید که سال پیش (2023) شرکت پنتون با معرفی رنگ ویوا مجنتو یک  حرکت جراتمندانه و خفن زد و باعث تغییر و دگرگونی بسیاری در دنیای مد و فشن شد. رنگ ویوا مجنتا یا همان رنگ سرخابی ترکیب با قرمز چشم‌های بسیاری را در سال گذشته به خود خیره کرد و باعث تحول عظیمی در دنیای طراحی گشت و اما امسال یکی از شرکت‌های معتبری که با شرکت پنتون کار می‌کند و در انتخاب رنگ سهیم است، رنگ بسیار زیبایی را زودتر از زمان ارائه داده و هنوز سندی بر مبنای رد انتخاب این رنگ زیبا از طرف شرکت پنتون ارائه نشده!

 

احتمال زیادی وجود دارد که امسال این رنگ به عنوان رنگ ترند سال معرفی و در دنیای مد تاثیر بسزایی بگذارد. همانطور که شما می‌دانید انتخاب رنگ سال علاوه بر اینکه در مد و فشن تاثیر بسیاری دارد، در انتخاب خانه‌ها، رنگ پرده‌ها، مبلمان، فرش و… هم می‌تواند بسیار موثر باشد.

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به دنیای مد و فشن، طراحی و یا حتی استایل‌های جدید و ترکیب آنها با هم علاقه دارید، حتماً این پست را تا آخر مطالعه کنید و با ما همراه باشید.

 

رنگ سال 2024

رنگ سال 2024 به نام APRICOT CRUSH یا (زردآلوی له) نامگذاری شده است که تناژی از نارنجی، زرد، کرم و صورتی است. (توضیحات بیشتر در زیر آمده است)

 

رنگ سال 2024 / 1403 چه رنگی است؟

رنگ سال 2024 چیست؟

در بحبوحه انتخاب رنگ برای سال جدید شرکت vgsn رنگ زیبای هلویی که از ترکیب نارنجی و قرمز به وجود آمده است را معرفی کرده است. این رنگ که از میوه هلو و یا زردآلوی له الهام گرفته شده است با ترکیب تناژی از نارنجی، زرد، کرم و صورتی در دسترس است.

این رنگ با توجه به خنثی بودن بر خلاف رنگ سال گذشته می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب رنگ پرده، انتخاب رنگ منزل، فرش لباس و … باشد. همچنین به علت ترکیبی بودن و تشکیل شدن از چندین رنگ مانند قرمز، صورتی و نارنجی می‌تواند با ترکیبات خود ست‌های بسیار زیبایی بسازد و دنیای مد و فشن را زیبا تر کند.

 

رنگ هلویی که این شرکت معرفی کرده است دارای تناژ رنگی نارنجی بیشتر به همراه کمی صورتی کمرنگ و… است. در حقیقت ترکیب این دو رنگ است که رنگ زیبای امسال را بوجود آورده است.

رنگ Apricot Crush  یا هلویی  نمادی از آرامش و خوش بینی برای مردم است. ترکیب این دو رنگ برای مصرف کنندگان طراوت و آرامش بخش خواهد بود. زیرا رنگ صورتی موجود در آن حسی خیرگی و زیبایی می دهد. رنگ نارنجی کم رنگ موجود در آن نیز می تواند نماد یک رنگ انرژی بخش باشد. این رنگ به شما انرژی بالا، تغذیه سالم، روابط اجتماعی قوی و … می بخشد.

 

رنگ های ترکیی و ست که استفاده آن ها با رنگ سال می تواند خیره کننده و زیبا باشد کدام اند؟

از آن جایی که این رنگ از ترکیب دو رنگ نارنجی و صورتی بوجود آمده است، ست هایی که می توان با این رنگ ایجاد کرد در حیطه تناژ هایی است که با این رنگ ها کامل، ست و یا مکمل است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

 

رنگ سال 1403 چیه؟

 

رنگ سورمه ای:

این رنگ زیبا و در عین حال تیره که نه مشکی است و نه روشن، به شما کمک می کند به این رنگ جلوه بیشتری بدهید. رنگ سورمه ای به خصوص در پارچه جین برای کت و یا شلوار می تواند در کنار رنگ هلویی بسیار زیبا باشد. اگر قصد ست کردن رنگ تیره با این رنگ دارید، سورمه ای بهترین رنگ برای ترکیب با هلویی است.

 

رنگ سفید:

همانطور که دیده و شنیده اید، رنگ سفید مکمل است و با هر رنگی می تواند استایل خاص و خنثی خود را داشته باشد. توصیه می شود از ترکیب سفید و هلویی در دکوراسیون منزل، لباس مجلسی، مانتوها و لباس های بیرونی و رنگ پرده استفاده کنید.

برای مکان های رسمی همان رنگ سورمه ای  گزینه خوبی است.

 

رنگ طوسی روشن:

ترکیب هلویی با طوسی روشن می تواند یک گزینه مناسب برای طراحی و دکوراسیون منزل باشد. همچنین می توانید با استفاده از طوسی یک ترکیب زیبا برای پرده، مبل و فرش نیز داشته باشید.

طوسی نیز رنگ مناسبی برای استفاده به عنوان شلوار ، کیف و کفش می‌باشد چون یک رنگ خنثی است و می‌توانید با آن یک استایل مناسب برای مکان‌های اداری، دانشگاه روزمرگی و … داشته باشد. این رنگ یک رنگ بسیار خوب است که با رنگ هلویی ترکیبی مناسب برای مکان‌های مختلف می‌سازد.

 

رنگ نارنجی روشن:

شاید با خودتان فکر کنید که رنگ‌هایی مانند نارنجی روشن کرم و یا صورتی کمرنگی در ترکیب خود این رنگ وجود دارند و قابل ست کردن با این نوع رنگ نیستند. اما سخت در اشتباهید. شما می‌توانید با استفاده از رنگ‌های به کار رفته در رنگ هلویی نیز یک استایل کمرنگ پررنگ بسازید که امروزه بسیار ترند و مد شده‌اند و بسیاری از افراد از آنها استفاده می‌کنند.

همچنین رنگ نارنجی روشن به علت خیرگی که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند و در کنار هلویی ترکیب زیبایی می‌سازد. ترکیب رنگ هلویی با نارنجی آجری قرمز و صورتی کمرنگ که تقریباً در یک توناژ هستند، می‌تواند یک استایل مناسب برای پاییز و تابستان ایجاد کند.

 

رنگ سال 2024 1403 چیه؟

 

سخن آخر:

اگر از دست افرادی هستید که علاقه زیادی به مد، فشن و استایل‌های جدید دارید، حتماً رنگ هلویی را امتحان کنید، به خصوص که الان در فصل پاییز هستیم، پیشنهاد می‌شود این استایل را با رنگ نارنجی کمرنگ ست کرده و بهترین استفاده را در پاییز از آن داشته باشید.

اگر علاقه زیادی به طراحی دکوراسیون دارید و یا در همین کار و حوزه فعالیت دارید، می‌توانید از این رنگ الهام گرفته و برای سال جدید طراحی‌های مختلف، دیزاین پرده، دیزاین فرش دیزاین لباس و … از آن الهام گرفته و بتوانید طرح‌های بسیار زیبایی را برای سال جدید فراهم کنید و از آن کسب درآمد نیز داشته باشید.

 

 

 

کد رنگی رنگ سال 2024

کد رنگی رنگ سال >> APRICOT CRUSH – >> 024-65-27 یکی از رنگ های کلیدی WGSN

این تن نارنجی روشن اما کم رنگ انرژی تازه ای به پالت رنگ می دهد. گرما و شادی را برای رنگ های خنثی یا نود کم حال فراهم می کند.

نزدیکترین هگز هلویی #e99460 است . کد رنگ ##e99460 مربوط به یک سایه رنگ خاص در سیستم رنگ هگزا دسیمال است. در این مورد، کد یک سایه روشن تا متوسط ​​از نارنجی را با ته مایل به قرمز نشان می دهد. اجزای جداگانه کد رنگ نشان دهنده شدت (RGB DECIMAL ) قرمز (233)، سبز (148) و آبی (96) در رنگ است. درصد RGB 91.4% قرمز، 58% سبز و 37.6% آبی است.

رنگ هلویی

  • مقوی
  • طراوت بخش
  • پر انرژی
  • هیجان انگیز
  • آرام
  • خوشبین
  • احیا کننده

نزدیکترین رنگ سال ۱۴۰۳ پنتون رنگ زردآلو پنتون 14-1050 است.

 

رنگ سال چیه؟ رنگ سال 2024 چیه؟

 

ممنون از اینکه تا انتهای مقاله، همراه مجله پوشاک النا بودید. امیدواریم که از مطالعه مطالب فوق لذت کافی برده باشید و مطالب برایتان کاربردی، مفید و آموزنده بوده باشد.